Gydomieji masažai

Gydomasis masažas

Su gydytojo paskyrimu
20 / 20 min.
Be gydytojo paskyrimo
24 / 20 min.

Masažas – viena seniausių gydymo priemonių, pasižyminčių natūralumu ir dideliu efektyvumu. Masažas yra neatsiejama reabilitacijos dalis, skatina įvairius gijimo procesus, padeda atsigauti po traumų ar operacijų.

Gydomasis masažas taikomas esant raumenų ir sąnarių sąstingiui, sergant stuburo ir sąnarių, širdies ir kraujagyslių, kvėpavimo organų, virškinimo organų ligomis, centrinės ir periferinės nervų sistemos bei judamojo aparato ligomis, esant galvos skausmams, taip pat esant padidintam jautrumui, miego sutrikimams, esant stresui, sergant urologinėmis, ginekologinėmis ligomis, po operacijų, traumų, sporto medicinoje ir kt. o profilaktiškai rekomenduojamas sėdimą darbą dirbantiems žmonėms.

Viso kūno masažas

Su gydytojo paskyrimu
51 / 60 min.
Be gydytojo paskyrimo
62 / 60 min.

Viso kūno masažas – stiprina sveikatą, atjaunina organizmą, šalina stresą ir nervinę įtampą, atpalaiduoja, stiprina imunitetą, padeda atsigauti po sunkaus darbo, sumažina raumenų spazmus ir įtampą, sumažina skausmą, pagerina limfos tekėjimą ir bendrą organizmo būklę. Bendras kūno masažas taip pat teigiamai veikia odą (pagerėja prakaito, riebalinių liaukų veikla, odos kvėpavimas), pagerina viso organizmo kraujotaką, pagreitina medžiagų apykaitą, padidina raumenų darbingumą.

Masažas yra vienas iš patikimų būdų per pusvalandį ar valandą atsikratyti savo rūpesčių. Reguliarus masažas sumažina nervingumą, nuovargį, atpalaiduoja įsitempusius raumenis, nepaslankius sąnarius, suteikia žvalumo, pakelia nuotaiką ir pagerina savijautą.

Viso kūno masažas su eteriniais aliejais

Su gydytojo paskyrimu
58 / 60 min.
Be gydytojo paskyrimo
70 / 60 min.

Bendras kūno masažas – stiprina sveikatą, atjaunina organizmą, šalina stresą ir nervinę įtampą, atpalaiduoja, stiprina imunitetą, padeda atsigauti po sunkaus darbo, sumažina raumenų spazmus ir įtampą, sumažina skausmą, pagerina limfos tekėjimą ir bendrą organizmo būklę. Bendras kūno masažas taip pat teigiamai veikia odą (pagerėja prakaito, riebalinių liaukų veikla, odos kvėpavimas), pagerina viso organizmo kraujotaką, pagreitina medžiagų apykaitą, padidina raumenų darbingumą.

Masažas yra vienas iš patikimų būdų per pusvalandį ar valandą atsikratyti savo rūpesčių. Reguliarus masažas sumažina nervingumą, nuovargį, atpalaiduoja įsitempusius raumenis, nepaslankius sąnarius, suteikia žvalumo, pakelia nuotaiką ir pagerina savijautą.